El restaurant "14 de Juliol" rep una estrella Michelin després d’aconseguir oferir una carn que no derivi cap malaltia
L’establiment, situat a la Zona Alta de Ricard Vinyes, ha fet ressò i
ha esdevingut un dels més populars en l'àmbit català
El restaurant 14 de Juliol, situat a la plaça de
Ricard Vinyes, innova amb la seva carn exclusiva que evita qualsevol malaltia,
gràcies a la bona criança i altres processos que s'apliquen als animals, i asseguren la bona qualitat d'aquests i de les seves carns. Com a conseqüència de la seva innovació, 14 de Juliol ha guanyat aquest matí una estrella Michelin. L’establiment,
a causa de tot això, ha esdevingut un dels restaurants més populars de tota
Catalunya.
El dia 25 de gener va sortir a la
llum un estudi que explicava que la carn podia ser l'origen de més de deu malalties en l'organisme humà, és a dir, en persones que en consumeixen amb regularitat. A més, l’estudi explicava que era
freqüent que les carns ofertes a restaurants, pel seu tractament, fossin encara
més perjudicials per a la salut. El restaurant 14 de Juliol, que imita l’estètica americana, ha estat el pioner en
buscar una solució a aquesta situació. Després de cinc mesos d’estudi, el
restaurant ha aconseguit trobar una fórmula per tal de tractar la carn de
manera diferent, i evitar les malalties que aquesta pot ocasionar.
Aquest matí, el restaurant situat
a la Zona Alta de Ricard Vinyes, ha rebut una estrella Michelin a causa de la
seva innovació culinària. Daviz Muñoz, un gran xef en l'àmbit estatal, ha fet
entrega del premi al restaurat i ha provat un dels plats oferts al menú del 14 de Juliol. El restaurant, després de
rebre el premi, ha obert portes a les dotze del matí i ha servit més de 140
taules. Ciutadans de totes les edats i alguns habitants dels pobles del voltant, han acudit a aquest restaurant, que com hem dit, els ofereix una
carn d’última i suprema qualitat.
Carles Vilassà, propietari del restaurant,
assegura que mai havia rebut tants clients des de la seva primera obertura,
l’estiu de l’any passat. “Nosaltres no volíem fidelitzar clients o fer ressò,
només volíem estar tranquils de la carn que oferiríem i serviríem”, afirma
Vilassà i afegeix “a través de l’estudi que vam fer hem aconseguit fer-nos populars,
però, sobretot, i més important, que el nostre treball sigui reconegut”.
Text escrit per Ingrid Pino.
Text escrit per Ingrid Pino.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada