El restaurant "14 de Juliol" rep una estrella Michelin després d’aconseguir oferir una carn que no derivi cap malaltia




L’establiment, situat a la Zona Alta de Ricard Vinyes, ha fet ressò i ha esdevingut un dels més populars en l'àmbit català



El restaurant 14 de Juliol, situat a la plaça de Ricard Vinyes, innova amb la seva carn exclusiva que evita qualsevol malaltia, gràcies a la bona criança i altres processos que s'apliquen als animals, i asseguren la bona qualitat d'aquests i de les seves carns. Com a conseqüència de la seva innovació, 14 de Juliol ha guanyat aquest matí una estrella Michelin. L’establiment, a causa de tot això, ha esdevingut un dels restaurants més populars de tota Catalunya. 

El dia 25 de gener va sortir a la llum un estudi que explicava que la carn podia ser l'origen de més de deu malalties en l'organisme humà, és a dir, en persones que en consumeixen amb regularitat. A més, l’estudi explicava que era freqüent que les carns ofertes a restaurants, pel seu tractament, fossin encara més perjudicials per a la salut. El restaurant 14 de Juliol, que imita l’estètica americana, ha estat el pioner en buscar una solució a aquesta situació. Després de cinc mesos d’estudi, el restaurant ha aconseguit trobar una fórmula per tal de tractar la carn de manera diferent, i evitar les malalties que aquesta pot ocasionar. 

Aquest matí, el restaurant situat a la Zona Alta de Ricard Vinyes, ha rebut una estrella Michelin a causa de la seva innovació culinària. Daviz Muñoz, un gran xef en l'àmbit estatal, ha fet entrega del premi al restaurat i ha provat un dels plats oferts al menú del 14 de Juliol. El restaurant, després de rebre el premi, ha obert portes a les dotze del matí i ha servit més de 140 taules. Ciutadans de totes les edats i alguns habitants dels pobles del voltant, han acudit a aquest restaurant, que com hem dit, els ofereix una carn d’última i suprema qualitat.



Carles Vilassà, propietari del restaurant, assegura que mai havia rebut tants clients des de la seva primera obertura, l’estiu de l’any passat. “Nosaltres no volíem fidelitzar clients o fer ressò, només volíem estar tranquils de la carn que oferiríem i serviríem”, afirma Vilassà i afegeix “a través de l’estudi que vam fer hem aconseguit fer-nos populars, però, sobretot, i més important, que el nostre treball sigui reconegut”.

Text escrit per Ingrid Pino.

Comentaris

Entrades populars